زيبا ترين اس ام اس ها عاشقانه سري 1 :
 
دنياي مقالات ورزشي

آنجا که توئي ، رهگذري نيست مرا / جز دوري تو غم ديگري نيست مرا خواهم که به جانبت پرواز کنم / حيف است که هيچ بال و پري نيست مرا

دل تمنا ميکند تا من بسازم خانه اي / عاشقان کي خانه دارند دل مگر ديوانه اي !؟

شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه يکي بي دل ميشه و يکي دو دل !

فرياد من از داغ توست بيهوده خاموشم نکن حالا که يادت ميکنم ديگر فراموشم نکن

اش دوست داشتن فرستادني بود تا از راه دور تقديم تو ميکردم

اگر آبي تر از آبم اگر همزاد مهتابم بدون تو چه بي رنگم بدون تو چه بي تابم...

سوداي دلم قسمت هر بي سر و پا نيست / خوش باش که يک لحظه دلم از تو جدا نيست

عكس عاشقانه

تک تک روزهايم را ميسوزانم ، تا چشمکي شوم براي شب هاي بي ستاره ات

کدوم رو دوست داري برات بفرستم !؟ قل(ب)م !؟ ر(و)حم !؟ ج(س)مم !؟ يا حروف توي پرانتز

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت يا زيبا فقط خواب است و بس

عكس عشقولانه

اگه خوابت اومد بيا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بيا تو قلبم بخواب اگه صداي قلبم نذاشت من ميميرم ، تو سير بخواب

عكس لاو و عاشقانه

من که گفتم اين بهار افسردني است / من که گفتم اين پرستو مردني است من که گفتم اي دل بي بند و بار / عشق يعني رنج ، يعني انتظار آه عجب کاري به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . .

همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است ، بی تو دنیای من ای دوست پر از "تنهایی" است

best new picture love

ا چه دير ميفهميم كه زندگی همان روز هایی بود كه زود سپري شدنش را ارزو مي كرديم !

گر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت غمم دادی و غم خوارم نکردی سر و کارت به فردای قیامت.

نم دلتنگ رویت دلم اید به سویت ! تو چه کردی با دل من که کردم ارزویت !!

عكس با متون عاشقانه

اهت کافیست تا در هوای امدنت بمیرم!تو همیشه دعوتی راس ساعت دل تنگی

ولین بودی و تا آخر گرفتار توام / آخرین هستی و از ازل وفادار توام با تو بودن را کسی اندازه من حس نکرد / هر که هستی هر که باشی باز هم یاد توام

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 27 آبان 1390برچسب:, :: 7:47
sport

درباره وبلاگ


فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان بیان کرد.(فریدریش ویلهلم نیچه )
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 783
بازدید کل : 212913
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1